torsdag 18 juni 2009

Natten.

Jodå, vaknade runt 02-tiden inatt och kände av sammandragningar och molvärk igen. Det höll på fram till 04-tiden, då fick jag plötsligt näsblod och gick upp. Därefter avstannade allt igen.

Hahaha, lilla filur där inne, och vi som mutade med 1000 kr igår innan vi somnade!

Lika bra att bebisen är kvar där inne, för idag har jag inte tid. Jag ska möta upp en tjej och köpa en babysitter i eftermiddag. Jag hittade annonsen på Blocket, och slog till.
Min Babybjörn-bärsele som syster fyndade åt mig på Tradera härom veckan, är nog också här vilken dag som helst.
Mamma och pappa har betalat, så det är presenter från dem till Junior/Junia.
Tack snälla mamma och pappa, nu får vi TVÅ saker i fint begagnat skick, istället för EN ny.

1 kommentar:

sara sa...

Hej vännen o tack, vad du e gullig :) Lukas blev överförtjust i sin riddarborg, så mormor blev glad att hennes jobb var uppskattat :) Men du är välkommen att flytta in när du vill :) Är ju van vid att ha inneboende hos mig :) Bara 11 dagar kvar nu, spännande! Nu kan den komma istort sätt när som...bara tanken känns lite läskig men ändå vill man ha bebis nu ju :) Sen är det promenader som gäller för oss vännen :) KRAM