torsdag 11 juni 2009

Envis huvudvärk.

Nu har jag haft huvudvärk i flera dagar. Det hjälper ganska bra när jag tar en panodil, men sedan är huvudvärken tillbaka igen. Den sitter på högersida och är skitjobbig.
Mitt halsont försvann då jag gurglade med Hexident och åt Senega och det har ju hjälpt förr, så det kan jag varmt rekommendera till alla er som börjar att få ont i halsen.
Men har ni något tips till mig angående min envisa huvudvärk? Aj, aj!!
(Jag dricker mycket vatten, så det är inte vätskebrist).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej,
Jag heter Linda och är långt efter dig i graviditeten (17+3)
Jag hade migränliknande huvudvärk i flera dagar som inte gav med sig trots alvedon och sömn så jag pratade med en läkare på jobbet (hon är gynekolog och vi jobbar med IVF) hon skrev ut citodon till mig. Känns ju läskigt med så starka mediciner men hon säger att det är helt okej för gravida. De hjälpte mig iaf. Två citodon och sömn :)

räkan sa...

testa med treo, 2 stycken om du får alltså, de e de enda som hjälper för mig. panodil suger- puss gumman väntar tålmodigt nu:)