söndag 22 februari 2009

Söndagen.

Efter fikat idag så åkte jag, Peter, Nettan och Mr Toan till Kalmar Outlet. Nu har de ännu mer rabatt. Peter köpte en jacka för 150 kr och ett fiskespö att ha i stua. Jag fick ett par strumpor för 10 kr.

Efter att ha fått lite mat i magarna också, så åkte jag och Nettan hem till familjen Olin och lämnade presenter till Elton och en födelsedagspresent till Herr Olin som fyllt år i veckan. Lilla Sigge fick en gul leksaksbil eftersom att hans mamma har en gul bil som de kallar för Gula Faran som Sigge gillar. Sigge blev glad för sin bil.
Jag och Nettan turades om att gulla med lilla Elton och så fick vi kaffe och bullar. Jag tog med resterna av mitt bak idag också och bjöd på. Man måste ju göra lite reklam :)

Nu ska jag borsta tanden och gå och lägga mig hos Peter och se lite på tv.
Halsbrännan börjar komma nu och på nätterna får jag ont i nacken för att jag inte får sova som jag vill. Jag vill ju sova på magen, men det går ju inte nu. Gravidkrämpor!

Imorgon är en ny arbetsdag och förhoppningsvis blir jag även moster igen. Nettan börjar känna av värkar. Hoppas hoppas att hon får åka in till BB inatt!!!

Inga kommentarer: