tisdag 24 februari 2009

Åhh, åh, åh tjejer!!! Åhh, åh åh tjejer......


Idag är en bra dag. Jag och Peter ska kolla på en lägenhet och efter det ska jag hälsa på min syster och bebisen på BB igen. Därefter ska jag vidare hem till Johanna för tjejmys. Alla girlsen kommer dit och vi ska se på film på deras nya projektor och inviga deras nya, stora, fina soffa.
Jag har tagit med mig av stans godaste semlor så vi kan fira fettisdagen med gräddspill i deras nya soffa :) Johanna skulle fixa lite tilltugg.
Det ska bli så roligt att träffa alla mina girls igen!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag åkte förbi den där andra lägenheten vid möbelbutiken som ni pratade om.... jag tror den är jättelyhörd från undervåningen efter som det är ett vanligt hus dom delat upp... Så ni inte får klagobrev igen ;-)
//Mr Toan