lördag 7 februari 2009

Jag tar tillbaka allt!

Igår när Peter kom hem hade han med sig en bukett blommor till mig! Röda tulpaner och blåbärsris. Han hade själv valt ut vad som skulle vara i buketten.
Så himla söt!!! Jag blev så otoligt glad!!!!
Och precis innan han kom hem hade jag skrivit ett inlägg om hur dåliga killar är på att ge oss tjejer uppmärksamhet, jag tar tillbaka allt!!!!!

Tack, älskling för de vackra, underbara blommorna. Jag älskar dig så mycket!!!!


På kvällen hade vi en urmysig middag på Table 20 tillsammans med syster och hennes familj.
Jag åt kycklingfilé fylld med parmaskinka och ädelostsås. Till det beställde jag wookade grönsaker, mums. De andra åt plankstek.
Efter maten gick vi och köpte godis och chips och gick hem till oss och såg på Let's dance.
Jag höll mig till tre klubbor och blåbärsvatten.
Jag har ju varit så duktig nu och powerwalkat både torsdag och fredag, så jag ville inte sabba allt med massa godis.

Inga kommentarer: