lördag 14 februari 2009

Mysfilt och grisbjörn.

Min underbara syster har suttit och sytt lite om kvällarna nu, och hon har sytt en massa söta filtar, gosedjur och skötbordsöverdrag till sin bebis. Jag önskade mig genast en filt av henne.
Igår kom hon in till mig på jobbet med en mysfilt med spöken på och en gosig grisbjörn "Bamse", som hon sytt själv.
Detta skulle Junior få av sin moster, och jag blev jätteglad. Vilka fina saker hon har sytt alldeles själv med sina knubbiga små fingrar :)
Tack älskade syster för de fina sakerna. Junior kommer att bli så glad!




4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt liten gris :)

Anonym sa...

Knorren på Grisbjörnen är särskilt fin!!!!!!!!!!

Nettis_75 sa...

Hihi... Grisbjörnen är till JUNIOR och inte till dig. Kom ihåg det bara min söta lilla Lotta-fanatiker till syster!!! *puss*

Anonym sa...

åh vilken gullig grisbjörn, va duktig du är nettan !