tisdag 17 februari 2009

Junior är inställd på 23.00!

Idag har det varit en lång dag. Jag har jobbat 11 timmar idag. Inte alls jobbigt, douh!
Jag och syrran gick till 4-kök och lunchade idag, de hade raggmunkar med fläsk, smaskens!
Nettan ska ju egentligen föda bebis idag, men ingen bebis ville ut. När vi satt där och mumsade sa jag till Nettan, tänk om vattnet går nu. Jobbigt. Efter maten gick vi till banken, i kön sa jag till Nettan, tänk om vattnet går nu. Jobbigt.
Sedan gick vi till mitt jobb och tog en kaffe. Men inget vatten gick.
Det var bara jag som fick skura vattenpölar efter snöblasket.

Nu har både moster-Nettan och mormor-Sonja hälsat på Junior. Han har sparkat på dem :)
Peter har ju såklart också hälsat och kännt sparkar, men han bara sover då Junior sparkar som bäst. Då ligger han där och snarkar. Junior vaknar alltid vid 23.00. Konstigt.

Inga kommentarer: