lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans-dag! <3 <3 <3

Idag är det alla hjärtans-dag och jag har jobbat hela dagen. Vi har haft jättemycket att göra idag och vi har sålt hur mycket hjärtanbakelser, hjärtankakor och vaniljhjärtan som helst.

Peter har jobbat i stua hela dagen tillsammans med snälla Tage som hjälper oss!
När Peter kom hem fick jag en jättfin, röd gerbera med gröna blad i selufan, min favoritblomma!! Dessutom skulle han bjuda ut mig på middag ikväll, men tyvärr är det fullbokat överallt så vi bestämde oss för att laga mat hemma istället. Han ska laga fläskfilé med färsk basilika, soltorkad tomat, lufttorkad skinka, getost, buljong och grädde i ugnen och till det ska vi ha potatisgratäng och vitlöksbröd på "spanskt vis". Till efterrätt blir det yoghurtglass med skogsbär.

Peter fick en svart skjorta av mig och en röd, fin skål med massa gott godis i.
Så ikväll ska vi bara mysa, titta på melodifestivalen, äta gott och vara kära!

Puss och kram på alla hjärtans-dag!!!!

Inga kommentarer: