torsdag 12 februari 2009

Gröna fingrar och svart kofta.

I söndags gjorde jag något som absolut inte är likt mig.
Jag planterade om två växter. Dem var de enda överlevande växterna från julgruppen Peter fick i julas av hans moster med familj.
Jag var trött på att se dem i en julkorg, så jag tog fram två småkrukor och planterade om dem.
Titta så fint det blev :)

Idag har jag gått på stan i flera timmar. Jag har varit på jakt efter en svart långkofta.
Jag hängde undan en på HM och gick vidare och tittade i andra butiker, men hittade ingen jag ville ha. När jag hade gått på stan i 2,5 timme utan att ha hittat någon långkofta, gick jag till jobbet och tog en kaffelatte med Annie och vilade benen. Sedan gick jag tillbaka till HM för att lösa ut koftan som jag nu bestämt mig för att köpa. 198 kr. När jag kom in på HM stod det en tjej där och delade ut 20% rabattkuponger på ett valfritt plagg, så det var ju tur att jag hängde undan koftan och kom tillbaka senare, nu fick jag ju rabatt också!

Jag har på mig mina nya svarta jeansleggings från Vila också. Jag har ett par blå och ett par svarta nu. Snygga och billiga, 229 kr.

När Peter kom hem från jobbet åkte vi till Maxi för att handla. Vi hittade en balja på fyndhörnan för 32 kr, den kan Junior ha då vi ska lära honom att dyka :)

Efter att vi handlat åkte vi till Burger King och åt Whopper meal.
Vi orkade inte laga mat idag, så det fick bli snabbmat. Gott!!

Inga kommentarer: