fredag 6 februari 2009

Sjukpresent till Fian och cykel-mek!

Idag cyklade jag hem till Fian efter jobbet med en sjukpresent. Hon fick morotsbröd, choklad, clementiner och en trisslott. Jag hade inget fint kort hemma, så jag tog ett julkort, va´ fan!!!
Haha....

Hon blev jätteglad över att jag kom förbi med en sjukpresent till henne och så spände hon ögonen i Roy! Hahaha....
Varför är killar så dåliga på att ge oss uppmärksamhet då vi tjejer behöver det som bäst?
Vid sjukdomar och mens!! Får jag tillägga vid graviditet också?!

Fia kom ju med sjukpresent till mig förra gången jag var förkyld och den här gången kom Virva med en sjukpresent. Ska man behöva vara tjej för att tänka och förstå en sådan simpel sak eller??? :)

Fia bjöd på hembakade bullar och kaffe och det var så trevligt att få se min kära Sister i law igen, det var ju så länge sedan nu. Och det märktes att det var länge sedan, för hon blev helt paff över att jag poff blivit så stor. Men det har verkligen sagt "POFF" de här senaste två veckorna!

Ikväll ska vi träffa min syster och hennes familj. Vi ska gå ut och äta och se Let´s dance hemma hos oss efteråt. MYYYYS!
Dessutom har jag en LEDIG HELG!!!

Peter ska för tredje dagen i rad få meka lite med mitt åbäke till cykel också. Nu har lyset krånglat, det började igår. Han fixade till det, men det höll inte, så idag blir det bakläxa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jaha, här har man varit sjuk den största delen hittills av det nya året, men nån sjuk-present har jag inte sett skymten av.....

Anonym sa...

hahahaha, Stackars Olin!!!

kraaaam

Anonym sa...

Tack älskade Akiz för du är så gullig. Jag skulle kunna leva på morortsbröd. Roy älskade det också...