tisdag 10 februari 2009

Centralt?!

Peter och jag letar ju som alla vet efter en större lägenhet.
För någon månad sedan satte vi in en annons på blocket och vi har fått endel svar, men det verkar inte som att folk LÄSER!

Vi har skrivit att vi söker en lägenhet i centrala Kalmar, men vi har bara fått svar från Djurängen, Berga, och så i söndags kom det värsta! :
FLYGSFORS, det tar bara 40 minuter till Kalmar med länstrafiken, stod det.
Hallå???!!!! Hur centrala är ni egentligen!
Tack för era svar, men nej tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Folk läser INTE!!!! När jag hade annons inne om att att jag ville byta min 2,5 mot en etta fick jag mail där det stod: hej, jag har ingen lägenhet att byta med, men vill gärna ha din!

Ehhhh... okej och var ska jag bo???

Mella sa...

Flygsfors?? Hahahaha.. Det var det roligaste på hela dan :)