torsdag 5 februari 2009

Powerwalk!

Ikväll drog jag igång med min powerwalk igen, efter en veckas uppehåll. Jag och Mellan tog en timmas powerwalk, skönt!!!
Jag har ju velat ta det lite lugnt nu när jag varit förkyld, har inte velat överanstränga mig nu eftersom att jag inte bara har mig själv att tänka på längre. Annars hade aldrig en förkylning stoppat mig.

Idag innan jobbet gick jag förbi Vila för att kolla in deras jeansleggings som alla pratar så mycket om. Jag köpte mig ett par jag med, ett par blå med fickor bak och dragkedjor i benen. Det finns många andra modeller och färger också, men jag fastnade för de här:

Mörkblå jeansleggings Vila, 279.95 kr.

Skönt med resårlinning istället för dumma knappar och gylf. Nu när man är gravid sitter ju allting åt så fruktansvärt mycket, så det är kul att det finns leggings nu som ser ut som jeans! Jag köpte ju två par jeans för ett tag sedan på rean på Only, men de är bara lagom i midjan nu och alldeles för stora i baken och i benen. Dem ser inte kloka ut, men de funkar att ha på jobbet iaf. Då har jag ju ändå ett förkläde över som täcker det som "säckar" på dem, men nu ska jag byta ut dem mot mina nya jeansleggings istället!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du kan ju använda gummi-bands-knepet rätt länge.... med byxorna

Anonym sa...

nej inte med mina gamla jeans eftersom röven inte heller längre passar i dem.... så det blir nya.... jag har provat, tro mig, men fy vad obekvämt det är. kan inte röra mig.. näpp en stl större måste jag ha....