lördag 2 maj 2009

Vatten någon?

Säg bara till mig isåfall, jag har massor av vatten!

Fy farao, vad mycket vatten jag har samlat på mig i fötterna och vaderna över ett dygn.
Jag dricker flera flaskor vatten varje dag eftersom jag är kroniskt törstig (vilket egentligen behövs i värmen), springer och kissar i ett, men ändå finns det vatten kvar i min kropp att fylla ut skorna med.
Ta bort!!!

Jag ska som tur är till min barnmorska på måndag, så då ska jag kolla upp så att alla värden är bra. Man blir ju lite orolig av att svullna så här. Men jag vet att man kan svullna mycket på slutet. Bara det inte är graviditetsdiabetes eller början på en havandeskapsförgifting.

3 kommentarer:

Nettis sa...

Vet att det känns fånigt men det är faktiskt nu du ska börja använda stödstrumpor på allvar!!! Bara så varmt att använda det nu, men du behöver nog det ändå!!

sara sa...

välkommen i clubben vännen! Tips, stödstrumpor!!! Ja svullna jätte mkt me lukas o gör likadant denna ggn. Upp med benen högt. Ta hand om dej! Va fint ni fått det i er stua:) Kram

akiz sa...

jag har stödstumpor men e svullen iaf. idag såg mina fötter ut som min gammelmormors fötter gjorde. svullna fötter med knästrumpor i tofflor. hahahaha, jag tänkte direkt på henne.

jag har nu spolat dem i kallvatten och jag har en jättekudde under fötterna och sover med i sängen.