tisdag 12 maj 2009

Mosters solstråle!

Idag är det en speciell dag! Idag kommer mosters lilla solstråle hit. Jag ska passa Melina undertiden som syster ska på utbildning på jobbet.
I två timmar ska jag ta hand om Mellie och vi ska ha det så mysigt så.
Johanna kommer kanske också förbi, för vi tänkte att om hon gullar mycket med en bebis nu, så kanske hennes värkarbete sätter igång :) Johannas förlossningsdatum är ju beräknat till helgen, lördag, spännande!!!!

Självklart har jag också lovat att bjuda på lunch, det finns bara ett litet problem.
Det finns ingenting hemma att äta. Men med mina talanger joxar jag nog ihop något.

2 kommentarer:

fru olin sa...

du har väl minst två tredjedelar kvar i nåt bigpack?

fru olin sa...

bästa sättet att få igång förlossningen är att fika eller luncha med Lenny!!
har funkat sju gånger nu, senast med din syster ju!
jag hyr ut honom per timme, vad vill ni betala??