måndag 18 maj 2009

Ensam!

Åhh, jag känner mig så ensam nu. Alla föder ut sina bebisar och jag är så avis!
Nu är det bara jag kvar..... Och Sara då, men hon har ju iallafall en son sedan innan.
Såg idag att ett par vänner till oss, också fått en liten flicka den 17 maj, Grattis till er!!!
Johanna och Robin fick ju sin lilla Bebb den 16 maj och Tina fick sin lilla Nova den 10 maj.
Och alla andra Milfar som gått tillsammans med mig med sina magar, har ju fått sina bebisar för länge sedan!

Gör så att 6 veckor går fort!!!!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars
dig,inte ska du känna dig ensam du har ju bebb där inne som bökar o stökar :-)
Snart är det din tur ,men bebb måste bli färdig först :-)
kram tänker på dig
Virva

Lena K sa...

Hej!
Passa på att njuta av ensamheten, den varar inte så länge till! Sen blir det fullt upp dygnet runt!
Härligt att läsa att du mår bra och att alla värden är bra! Lite graviditetskrämpor tillhör!
Kram Lena K

akiz sa...

Lena K. vad kul att höra ifrån dig igen!!!! jo du har väl rätt, ska ta vara på den tiden som e kvar nu då och njuta, men man kan ju inte låta bli att längta heller :)
hoppas allt e bra med dig!!!!!
Det var ju länge sen jag såg dig nu.
ha det gott...kraaaaam

Virva. Junior menar du väl? :)
Bebb e ju ute i det fria :)

Anonym sa...

HAHA JA KLART JAG MENAR JUNIOR .....:-)
VIRVA

Nettis sa...

Du får låna våra bebisar så länge gumman. Det bästa med det är ju att du faktiskt får en paus... Bara att lämna över till mamma då de blir skrikiga!! ;)
Förstår dig så otroligt mycket! Det är ett elände att vänta och vänta och vänta. Man vill ju bara ha ut det där lilla knytet och varje dag känns som en evighet.

Love you sister!!!

johanna sa...

jag lovar dig sex veckor kommer gå fort, och poff är det er dag att krysta ut ett underverk. Så himla underbar känsla finns inte att jämföra med, hur ont eller inte ont d än gör!

Carro sa...

Nova..ett poppis namn!