måndag 4 maj 2009

Dagens aktiviteter.

Idag vaknade jag vid 06.30 och gick upp och åt frukost på sängen tillsammans med Gossip Girl.
Jag somnade om och vaknade vid 10.00 igen. Oj, vad skönt det var att sova ut.
Jag har börjat att sova så dåligt på nätterna nu. Magen är i vägen, jag kan inte andas, jag har svullna fötter som bränner och restless legs. Inte konstigt man är trött?!

Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter blir det lunch. Våfflor!!
Sedan hade jag tänkt mig att tvätta lite.
Vid 16.00 ska jag vara hos min barnmorska på MVC.
Hoppas att mina värden är bra! Svullnaden är ju bättre idag iallafall.

2 kommentarer:

sara sa...

Hej gumman! Låter som en härlig dag! Hur gick det på mvc? Hoppas dina värden var bra! KRAM

Nettis sa...

Mamsen har varit här och skvallrat om hur det gått. Tänker på dig gumman!!! Om du har tråkigt imorgon är vi hemma, jag och Honey. Du får komma om du vill!!
Puss!!!