måndag 11 maj 2009

Big Pack

Jag kan inte få nog av GB-glass Big Pack 3-smak. Men det är bara päronglassen jag vill åt.
Oj, oj, oj vad sugen jag är på päronglass. Gärna med skivad banan och lite o'boypulver på.
Det är det nya nu, och sallader av olika slag.
Inte i kombination då såklart, (fastän att det kanske inte hade varit så konstigt med tanke på mitt gravida tillstånd, gravida kan ju få smak på allt möjligt konstigt).
Ifredags blev det pastasallad med fetaost, rödlök, tomat, mm och idag blev det salladsbuffé på stan. Nu är det bara päronglassen som saknas i kistan för att jag ska bli så där härligt nöjd, men jag ska ju inte äta glass och sötsaker i veckorna är det tänkt.
Så nu ligger det ett Big Pack-paket med en liten gnutta päronglass kvar i frysen och skriker små, fula, lockande ord till mig.
-Hääääääääär är jag Mamma-Karin, kooooooom och ääääääääät mig!!!! Var inte blyyyyyyyyg!
Jag tänker inte lyssna på det dumma Big Pack-paketet.

4 kommentarer:

Malin Unger ( fd Svensson ) sa...

Ett litet tips på en god glass du kan köpa när det blir helg ;)
Köpte en sjuuuukt god päronglass på Maxi. Päronglass med lite chokladstrimmor i ( chokladen smakar ungefär som den som är i Nogger glass )
Ojojoj den är livsfarligt god!

fru olin sa...

du kan lämna de övriga två smakerna i bigpacken till mig!

akiz sa...

ojoj, malin, den där glassen lät verkligen livsfarlig.... :)

Är det oxå en paketglass?
ska verkligen kolla om jag hittar den nästa gång vi handlar.
Tack för tipset, men nu är det ditt fel om jag inte kan sluta ;)hihi

Malin sa...

Ja det är oxå paketglass. Ett genomskinlig paket med märket Ottos glass el nå´t liknande ;)
Såååå god! ;)