tisdag 5 maj 2009

Filmdag!

Idag har jag bara slappat och tittat på film, Con air.
Trodde att jag hade sett den filmen, men det visade sig att så inte var fallet, eller så är jag väldigt glömsk. Bra var den iallafall. Lunchen bestod av en kebabtallrik idag. Man måste ju få köpa hem skräpmat ibland också, och kebab har jag inte ätit sedan jag var en grottmänniska. Gott, gott, med massa sallad och fetaost.

En maskin tvätt har jag också hunnit med att tvätta idag. Och så lite kok-konster, så att min älskade papps får en matlåda med sig till jobbet imorgon också.
Han och Tage är återigen i stua och arbetar så flitigt ikväll.
Underbara gåbbar!!!!!!

2 kommentarer:

Nettis sa...

Det är en hel del filmer, som kom ut i ditt "tidigare liv" som du inte har sett. Detta på grund av att du då fullständigt HATADE att se på film!!!! Du har alltså lite att ta igen nu. Fram med inventarierna!!!! Hahaha

akiz sa...

Vet du varför jag hatade att se på film då? Jo för att tv och film tar över. Det tar över allt i ett förhållande, sådant är jag emot.
Mer kärlek till kvinnan!!! :)