lördag 27 september 2008

Uppdatering av mitt välbefinnande.

Idag har jag tillbringat dagen i soffan.
Syster och mamma kom förbi en stund och sällskapade mig.
Efter kaffet släppte huvudvärken men magontet kom då tillbaka istället, så det är bara att välja;
Pest eller Kolera!

Blev bjuden på vinkväll med tjejerna hos Mellan, men eftersom jag är sjuk så kunde jag inte närvara. Synd, för det hade verkligen varit skoj att träffa alla goa tjejer igen.
Men det kommer fler tillfällen, inte sant!

Peter och jag hämtade hem mat eftersom ingen av oss mår så bra, och efter maten fick jag kramp.
Jag tog pasta men det ville magen tydligen inte ha.
Det var den första riktiga maten jag fått i mig på två dagar, och eftersom det inte var pommes som magen är van vid så strejkade den. Hahaha.
Jag fick fortsätta med yoghurt istället.

Kul lördagskäk, yoghurt!!!

Inga kommentarer: