fredag 26 september 2008

Sjukkur.

Okey, då har man varit hos doktorn och lämnat ett prov.
Fick stränga order om att stanna hemma i helgen och eftersom jag jobbar helg så var det bara att sjukskriva sig.

Nu ligger jag och sippar "Resorb" och ska äta rivet äpple till middag.
Jag har lyckats att behålla det jag fått i mig iallafall, men huvudvärken från helvetet vill inte försvinna helt.
Har vilat ett tag och nu tänkte jag titta på några avsnitt "Idol" och försöka äta lite.
Dessutom har jag en hel låda "Sex and the city"-avsnitt och 300 bilder från semestern att blogga om, så rastlös blir jag nog inte här hemma....Hahahaha!

På måndag får jag domen. Då kommer provsvaren.
Hoppas, hoppas, hoppas att det bara är lite maginfluensa och inte någon jäkla salmonella eller mördarbakterie.

Inga kommentarer: