lördag 27 september 2008

Det är inte sant!!!!!!

Igår hade jag huvudvärken från helvetet.
jag sov, vilade, tog huvudvärkstabletter, drack vätskeersättning, ja allt för att få bukt med den elaka värken, men icke!!!!

Då jag bloggat en stund fick jag så ont att jag fick gå och lägga mig igen.
Somnade och vaknade idag med samma huvudvärk.
Peter var i köket och bryggde kaffe till sin fisketur idag, då det plötsligt slog mig; Kaffe!!!!, Jag har ju inte druckit kaffe på två dagar (för att skona magen)!

Jag tog en kopp och satte mig i soffan och ta mig tusan, huvudvärken avtog!!!!!!
Det är inte sant!!!!!!!
Jag är en KAFFETANT!!!!!!!

Nu är det bara värken i kroppen som är kvar, jag har inte haft så ont i magen nu heller, så det känns som att om jag bara får kaffe och får vila så klarar jag nog av att jobba nästa vecka.

Idag ska jag bara ligga i soffan och vila, se på film och vara ensam!!!!!
Peter är ju som sagt och fiskar. Får se om syrran vågar sig hit, hon var ju sugen på att ses.
Men hon kanske inte törs komma då hela lägenheten är full av bakterier.
Peter har fått halsontet från helvetet och kurerar sig med saltvatten, Ipren och Senega!

Dumma bacillusker!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nettan vågar komma!! Tar munskydd och plasthandskar med mig... och så handspriten förstås.. *blink*

Anonym sa...

stackare.......men tur att du slapp spansk sjukvård, tänk när Lenny fick lösa ut mig från sjukan för 4000:- (för en dag med dropp)

Anonym sa...

ojoj, ja jisses!!!

Ja vad bra då får jag ompyssling idag av dig syster!!!!
hämta det , gör det, jag vill ha sjukpresent!!! hahaha