fredag 5 september 2008

Helgen ger:

Idag är det världens bästa fredag och jag slutade klockan 14.00!
Ikväll blir det middag hos Virva och Taggen med hela La´Familia samlad, även Borat denna gången för nu är han hemma!

Imorgon ska jag, Peter, mamma och Oliver åka och hälsa på min mormor och morfar.
Det ska bli jätteroligt att träffa dem igen, det var ett bra tag sedan sist.
Lilla morfar är på ett älderboende nu, han är lite för gammal för att bo och klara sig hemma, men han verkar trivas och imorgon ska jag få se hur han har det.

Det blir mycket åkande imorgon men vi ska även hinna med att fika och äta middag tillsammans och kanske hinner vi med en liten runda i stan i Västervik också, vi får se.

På lördagkvällen är det tänkt att jag och Peter ska ha en myskväll med kräftor.
Han har lärt sig att spela min favolåt "This is the life" på gitarr nu, så guran kommer nog att åka fram också tillsammans med en flaska vin.

På söndag blir det lite av varje, och en powerwalk med Mellan är inbokad preliminärt.
Den som lever får se.......... Hahaha, jag älskar det uttrycket!

1 kommentar:

Nettis_75 sa...

TYYYYYYST!!! Tråkigt med egen kräftskiva! Äckligt vin och ful musik och ful sång!!! Mycket roligare med fotboll på tv!!!!