söndag 14 september 2008

Lyx-Dilemma!

Jag köpte en till långkofta då vi var i Västervik förra helgen.
Jag var på jakt efter en grå men den fanns inte i grått i min storlek, så jag tog en gråbrun likadan istället och tänkte att jag kan ju kolla på HM hemma om den finns i min storlek och byta färg.
Det gjorde den, så jag bytte till en grå som jag ville ha från början.

Nu är mitt lyx-dilemma om jag verkligen skulle gjort det, för den andra färgen var väldigt fin på mig, men det var ju en grå jag ville ha från början, eftersom jag redan har en annan brun hemma.
Jobbigt va!!!
Men jag tror jag har bestämt mig nu för att behålla den.

Dumma tjej som kom in på jobbet igår med en likadan kofta fast i den gråbruna färgen, och var så fin i den!
Det var hennes fel att fick jag mitt dilemma!

Nä, grått får det bli, jag har bestämt mig!!!!!

:)

2 kommentarer:

Nettis_75 sa...

Man får ge igen!!!! Hur skriver du själv egentligen?? "Det är hennes fel att fick jag mitt dilemma"... Hur menar du nu?? Kanske skulle det stå "Det var hennes fel att jag fick mitt dilemma"?? *retas*

Anonym sa...

men det står ju just så...titta en gång till!!!!!!