onsdag 3 september 2008

Shopaholica!

Idag har jag shoppat, IGEN, jag vet!!!
Men så här var det (om jag ska förklara mig):

För ett tag sedan köpte jag en kjol på HM. Jag använde den en gång och upptäckte att den var snedsydd. Härom dagen lämnade jag tillbaka den och fick ett presentkort på summan. Det presentkortet och en rabattkupong på 100 kr, gjorde att jag kunde shoppa nästan gratis!
Jag köpte en kjol på Gina Tricot också, men den ska jag lämna tillbaka imorgon, jag gillade den inte.

Okey då...., jag köpte en skinnjacka också, på HM, men den ska jag fundera lite på om jag ska behålla eller inte.
Den kostade 498 kr, men med mina rabatter så fick jag ett par grå mysbyxor till min powerwalk, blålila strumpbyxor och jackan för mindre än vad bara jackan kostade. Jag betalade 472 kr.
Visst, jag är 472 kr fattigare idag, men i övermorgon har jag kanske lämnat tillbaka jackan och då är jag poff rikare igen.


------------------------------------------------------------------------------

Jag har skickat efter ännu ett gratis kontantkort till min mobil. Denna gången från Halebop med 3000 fria sms och 25 kr att ringa för, så snart kommer ännu ett nytt, konstigt nummer att ringa upp och messa till era telefoner.
Snål-Werner har shoppat!!




Inga kommentarer: