torsdag 11 september 2008

Virrig!

Oj, oj, oj, så virrig jag har varit i kväll.
Skulle låna en bil av mamma ikväll som jag behöver imorgon bitti, och ber Peter skjutsa mig. Peter åker sedan i förväg hem igen eftersom jag ska ta mammas bil. Mamma är inte hemma så jag ber pappa köra mig till syrran, där mamma är, för att byta bil.
Pappa kommer med den briljanta idén att jag kan ta den bilen som är hemma ist, men jag känner att jag litar mer på den mamma har.
Men varför ska pappa köra mig?, jag kan väl köra dit bilen själv och byta, doh!
Och eftersom jag ändå kör den opålitliga bilen som inte ens är opålitlig egentligen, så skulle jag väl lika gärna kunna ta den, men nej, nej, jag min ärkenöt åker och byter, dou!
På vägen till mamma kommer jag på att jag inte ens behöver låna någon bil, för att Peter börjar sent, så jag kan egentligen likaväl ta hans bil, doh!

Peter som i sin tur åkte i förväg hem, hade inga nycklar med sig, dem hade jag, så han kom inte in i lägenheten, och ingen mobil hade han med sig, doh!
Vår fastighetsskötare som bor våningen över oss fick släppa in honom.

Jag har blekt håret idag och förmodligen försvann mina sista smarta hjärnceller med den.
Nu är jag IQ-befriad på riktigt!
Blev jättenöjd med håret by the way!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, håret blev jättefint. Men jag undrar vem som var mest virrig, du eller jag? Men gråhårig eller blondin - det kanske är samma sak.