torsdag 4 september 2008

Den årliga önskelistan.

Många frågar mig vad jag önskar mig i present då jag fyller 2´10.
Jag vill inte ha några presenter, jag vill bara ha en trevlig dag med mina nära och kära.
Men om ni nu måste köpa något så kommer en liten önskelista här:

*ID-Puder, medium beige.
*DKNY-gröna äpplet, parfym.
*Presentkort HM, Gina Tricot, Åbergs frisör, Aima, Kompaniet, Ikea, Lagerhaus, Rum, mfl...
*Hårvårdsprodukter från schwarzkopf, schampo, balsam, inpackning, vårdande (till blekt hår).
*Landcome Paris mascara Hypnose black.
*Sex and the city DVD-boxen.
*Långa halsband, (silverfärg).
*Biobiljetter till biohösten :)
*Dermalogica rengöring till ansiktet.
*Svart skinnjacka.

Sånt som en kvinna i sina bästa år kan behöva :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan få "10 pusar" i en liten hemmagjor ask om du vill.

Anonym sa...

hahahaha,,, jaaaaa det vill jag gärna ha!!!!!! hihi...

Anonym sa...

Men, du har inte varit snäll... så du får ingen present!

Anonym sa...

kschhhhhhhhhhhhhhh