tisdag 30 september 2008

Ännu en meningslös dag!

Äta, jobba, sova.....
Idag har jag jobbat från 7.30 till 18.30, så det finns ingenting att blogga om.
Helt slut är jag iallafall, men jag börjar komma in i de nya rutinerna igen.
Jag menar jag har ju varit ledig en vecka och sedan varit sjuk på det, så det känns som att man har kommit ur vardagsrutinerna lite. Det gör att man blir trött då det är dax att börja jobba igen.

Ikväll blir det Idol och vaniljyoghurt!
Ännu en meningslös dag har gått.....

Det jag menar är att dagarna går och man gör ingenting särskillt, sen kommer helgen och då är det så mycket man vill hinna med att göra, men hinner inte med hälften av det man skulle vilja.
Jag behöver fler dagar i helgen.
Vem bestämde att helgen bara skulle bestå av två dagar?
Ja ja, jag ska inte gnälla, det kunde varit sämre.... En dag...., men så är det ju för mig ibland då jag jobbar lördag, då får jag bara en dag ledigt, söndagen....
Nej jag ska inte gnälla, det kunde varit sämre...... Ingen dag!
Positiva tankar!!!!
Hahahaha!
Det är detta som kallas att brottas med sig själv, och jag vann!

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis till vinsten, härlig inställning gumman! så ska det vara puss

Anonym sa...

haha, ja visst!!!! jag kan!!!!!Hösten är underbar!!!!! här ska det mysas!!!!!