söndag 7 september 2008

Stugäpplepaj med vaniljvisp!

Efter stugvisningen idag gick jag, Peter, mamma och pappa på Table 20 och åt middag tillsammans.
Jag åt kycklingfilé med potatisgratäng, dijonsenapsås och färska champinjoner. Pappa tog pizza och mamma och Peter tog plankstek.
Mamma och jag bestämde att vi skulle gå och se "Mamma Mia" på bio i morgon, så vi ringde Nettan och frågade om hon också ville följa med, och det ville hon gärna, så imorgon blir det bio med Lundabrudarna!

Efter maten tog jag och Peter en liten promenad hem och så ringde vi till Nettan och Mr Toan och bjöd hem dem på fika.
Vi hade ju plockat några äpplen från stugträdet som vi ville prova att göra paj på, och det blev en riktigt smarrig paj!!!! Mums!





5 kommentarer:

Anonym sa...

Peter ta av dig kepsen Lena

Anonym sa...

haha, han tog av den då vi åt på table 20, då sa jag till honom att nu blir Lena glad!!!!

Anonym sa...

Jag håller med helt och hållet. Ta av dig kepsajävlen pojkjävel!

Anonym sa...

Säg till Peter att behålla kepsen på om han vill det. Akizens mormor tycker i alla fall att han är stiligast!

Anonym sa...

Äcklig mat s