söndag 7 september 2008

"Egentid"

Idag ska jag och Peter åka och visa mina föräldrar vart stugan ligger.
Jag vill åka runt lite i området också för att kika lite. Det är så vackert runt omkring med alla fält och skogar, och så är det nära till havet också!!

Just nu sitter jag med en kopp kardemummakaffe och har tänt några ljus i höstrusket.
Det är så skönt att få min "egentid" på morgonen. Peter sover alltid så länge och då passar jag på att få ha lite egentid.
Det är då jag bloggar, filar fötterna och målar naglarna och annat galet.
Det värsta är då egentiden börjar i ottan bara för att man inte kan sova, men idag vaknade jag vid 08.45.

Efter stugvisningen blir det middag med mamma och pappa!

3 kommentarer:

Nettis_75 sa...

Usch!!! Vem ska Nettis nu umgås med idag?? Har trååååkigt!!!

Anonym sa...

då är det bäst du tar med kameran och tar lite bilder på stugan, så att vi får seeee! är så nyfiken. tror hela huset är ett påhitt, ett luftslott du fantiserat ihop annars!
BILDBEVIS, tack!

Anonym sa...

haha, jag har tagit med kameran idag... har fotat massor... bilder kommer, jag lovar...

nettis, vi ses imån juh..puss