tisdag 9 september 2008

Ojsan!

Ojsan, jag skulle ju bara följa med Johanna in till Åbergs för att hon skulle boka en tid, och så kommer jag ut med en reseförpackning schampo, balsam och inpackning för 59 kr.
Ojsan, jag skulle ju bara med Johanna in till HM för att hon skulle köpa ett par strumpor, och så kommer jag ut med 2 par leggings och ett par overkneestrumpor för 100 kr.
Ojsan, jag skulle ju bara med Johanna in till Konsum för att hon skulle handla lite mat, och så kommer jag ut med ett paket sesamkakor för 4 kr.

Jag kan inte vistas på stan utan att shoppa!

5 kommentarer:

Wicke sa...

haha herrgud Akiz! Det är fan dags för profesionell hjälp!

Anonym sa...

Det är jag och sex and the citybrudarna lixom, skor, shopping och mr big. :)

Anonym sa...

TJUV DÄR!!! Det är ju MIN kommentar ju!!!!!! *skratt*

Anonym sa...

vilken?

Anonym sa...

Du glömde köpa skor!