onsdag 3 september 2008

Lycklig! Men rädd att falla!

Jag har finnar i hela ansiktet, jag har inte världens vackraste kropp, jag har mina skavanker, jag ser ut som en apa om jag inte rakar mig, och mina volanger och tigerränder blir värre med åren, men jag känner mig ändå lycklig!!!

Det gjorde jag inte för ett år sedan, då hade jag en svår kris med mig själv. Men nu har jag kämpat mig upp för den branta trappan igen och jag känner att jag börjar nå toppen.
Vissa dagar ramlar jag ner ett par trappsteg, men jag lyckas att resa mig fort och klättra uppåt igen.
Jag kan känna glädje och jag tycker om mig själv.

Tack alla som stöttat mig, vänner, arbetskamrater, familj och min älskling. Tack Agneta-kurator, Anna-psykolog, Lars-läkare och Mia Törnblom-författare.

Denna hösten ska bli bra, jag tänker fortsätta klättra uppåt, trots min rädsla att falla!!
Positiva tankar!!! Såhär vill jag må!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Haha en EMO´s bekännelser.
http://i18.photobucket.com/albums/b122/grayantimatter/funny/remember_kids.jpg

Anonym sa...

du är inte snäll nu robin. du är bitter, det finns hjälp mot sånt. tro mig jag vet!!!!

Anonym sa...

Jajaja heja akiz du är bäst, bäst på allt. Åh va du är duktig. puss

Anonym sa...

Det här var rolig läsning för en gammal mamma - om du mår bra, mår JAG bra. Love you!

Anonym sa...

Ja jag tänkte att du ville ha lite uppdatering mamma... men som sagt mår jag bra och jag vet att det gör dig glad att veta....
Love you 2!!!

Anonym sa...

Du är duktig du. Bra att du mår bättre med dig själv, det borde du göra, du som är så fin, bra, snäll och söt. Puss

Anonym sa...

Tack det var gulligt sagt..blir glad!!!! detsamma sister in law! ses ikväll bland grytor och kastruller hos virva å taggen