söndag 7 september 2008

Snart 30.

Om två veckor fyller jag 30, eller 2'10 (tjugotio) som jag föredrar att säga.

Min dröm har alltid varit att få barn innan 27.
Då jag började närma mig 27 flyttade jag fram gränsen till 30.
Dessutom har jag alltit velat vara gift innan jag får barn.

Om två veckor fyller jag 30 och jag är rädd för att få skjuta fram gränsen ytterligare....
Det kan bli lite svårt annars.....
Att hinna gifta sig och skaffa barn på två veckor är väl omöjligt!

Inte för att verka bitter, för det är jag inte, men jag kommer nog bli en gammal mamma med för mycket celluiter i min egen bröllopsklänning!

3 kommentarer:

Anonym sa...

du ser ut som 2´40 på din nya presentationsbild......
snart dags att söka medlemsskap i PRO nu.....

Anonym sa...

haha, den var bra.... ska du med och knyppla då?

Anonym sa...

haha..sötnos! du e rolig du!vilket datum e det?kram