fredag 12 september 2008

Min första 2´10 års present!

När vi var och hälsade på min mormor och morfar, fick jag lite födelsedagspengar av dem.
De brukar ge mig en slant då jag fyller år så jag själv kan köpa mig något jag önskar mig då de har lite svårt att göra det.
Det blev ett flätat svart diadem från HM för 19.50 kr, ett långt halsband med krimskrams från HM för 49.50 kr och Schwarzkopf's BC Bonacure Daily Q10 Satin Spray för håret från Åbers för 150 kr.
Det blev lite pengar över men dem lägger jag på stugan! :)

Imorgon ska jag smygstarta mitt 2'10 årsfirande med min mamma och pappa, syster med familj och Peter.
Det blir grillning, vin, gitarr och mys.
Och det bästa: Vi har en liten familjemedlem till med oss denna gången, i systers mage.
Det blir en liten flicka!!!!!
De var på ultraljud idag och flickebarnet beräknas komma till världen den 17 februari.
Då ska jag lära henne allt jag kan.
Jag börjar med "sex and the city"-avsnitten och sedan ner med henne i vagnen för en shoppingrunda på stan.
Därefter hyr vi "Mamma Mia" och sen går vi hem och filar fötterna, målar naglarna och lägger en ansiktsmask!
Sedan drar vi vidare till Fians skabbsoffa och tittar vidare på GG!

Hahaha!

Inga kommentarer: