söndag 14 september 2008

Födelsedagskalas!

Igår var vi hemma hos mina föräldrar för att fira mig med familjen.
Jag tog med mig vinet från Italien som jag fått av Virva och Taggen, som jag sparat till ett speciellt tillfälle, och det tyckte jag passade bra nu!

Gott, gott!!!!!
Helgrillad fläskfilé, potatisgratäng, tomatsallad, såser, bröd, majs och broccoli, mums!

Kaffe och vaniljpanacotta till dessert.

Fiskdamm till barnet.

Sång och gitarrspel. Godis, chips, ostbollar, öl, vin, och cider.
Juice till den gravida systern och läsk till Junior.

Tända marshaller.

Jag fick så fina presenter av mamma, pappa och syster med familj.

En grep, som vi ska ha i stugan tyckte pappa, som också bundit dit två ballonger och skrivit en utförlig förklaring på skaftet.
Det stod "Grep" på skaftet och "Handtag" på handtaget. Dessutom hade han skrivit mitt smeknamn på den som jag kallades för när jag var liten, men som nu lagt till ännu ett ord:
"Torpar-Lulle"! Hahahahaha!!! Min pappa är bäst!

Jag gav till ett glädjetjut då jag öppnade paketet och det var "sex and the city" dvd-boxen i den.
Så länge som jag önskat mig den, och nu är den min, min ,min!!!!!!

Ett jättefint silverarmband-Bismarck.

Silverringar till öronen.


Silverhalsband i modell längre som jag är inne på nu.

Och så fick jag en liten slant och ett presentkort på Guldfynd.
Dessutom fick jag så mycket hjälp av mina föräldrar för att kunna ha kalaset.
Mamma hade fixat med allt medan jag jobbat och pappa grillade och så hade de gjort så fint med ballonger och dukning!!!
Syster var vår chaufför till och från festen! Tack, tack, taxi!
Tack för en supertrevlig kväll!!!!
Jag älskar er alla, familjen!!!!!!!!!

1 kommentar:

Nettis_75 sa...

Klart man ställer upp och kör sin snälla underbara syster till och från festen. Hon ska ju ställa upp och vara barnvakt i framtiden. Man måste vara smart och smöra och planera i förväg vet du väl! *blink*