onsdag 30 september 2009

Veckan.

I måndags var jag och Johanna i Nybro och hälsade på Carina. Vi fick kaffe och hembakta frallor, gott, gott!!!
Vi passade på att kika in på Up to 12 också och där köpte jag en napphållare till Alva med en tiger. Den var självklart på REA ;) 30 kr.

I tisdags hade jag tvättdag. Johanna passade på att ta med lite tvätt, så vi tvättade ihop. Mycket roligare, dessutom har man barnpassning :)

Idag har jag varit på BVC och pratat lite om Alva och hennes "ge-mig-mat-.-nu-annars-skriker-jag-mig-hes-problem" som egentligen är mitt problem. Fick lite tips som jag tacksamt tog emot.
Ikväll har jag och syster haft myskväll tillsammans utan man och barn. Vi åt buffé på Zorbas och pratade tjejsnack i 3 timmar och drack massa kaffe efter maten.
Tack för en supertrevlig och mysig kväll allra käraste syster!

Imorgon ska jag nog bara vara hemma. Nettan och Johanna kommer förbi en runda på eftermiddagen efter att de har varit på babysimmet. (Faster Fia, du är också välkommen om du vill och hinner).
På kvällen ska jag kika på en vagn som jag svarat på via Blocket, håller på att bli tokig på min. Det finns inte ett rätt på den.

Ja, det var Alvas och min vecka. Självklart håller vi på med massa bus och lek också.
Nu bör jag nog gå och lägga mig, klockan är snart midnatt.
Godnatt världen!

3 kommentarer:

fru olin sa...

men Akiz, letar du vagn??
vår ligger ute på blocket!
den ligger för 2000:- men vi har sagt att vi släpper den för billigare till kompisar (sofi kikade på den förra veckan)
den är fin och sittdelen är bara använd till Sigge!
sök emmaljunga city jet - kalmar

akiz sa...

fru olin. tyvärr uppfyller inte er vagn mina krav. inte heller den jag tittar på ikväll, men den kostar bara några hundralappar. ska jag lägga 1000lappar ska den uppfylla mina krav, annars kan jag lika väl behålla min skitvagn.
jag vill ha en kombivagn, med hårdlift, stor korg under så man kan handla, lufthjul och fjädring, jag vill också ha en hög vagn, min är så låg. jag får ont i ryggen av den. alva kasar ur liggdelen och korgen på min är skitliten.hjulen e skeva och sufletten e slapp... hatar min vagn

Anonym sa...

OOOH ETT SÅNT LITET SCHARMTROLL FARMOR VILL KRAMA O PUSSA