onsdag 16 september 2009

My girls!

Igår var Johanna och Bebban hos mig och Alva. Vi åkte och handlade på Maxi tillsammans och därefter tvättade vi hemma hos mig i tvättstugan i källaren. Jag har ju tyvärr ingen egen tvättmaskin längre, suck, men jag fick en diskmaskin i stället :)

Det är mycket roligare att handla och tvätta tillsammans. Tvättmaskinen betedde sig lite konstigt, så vi tog ner några filtar och la bebisarna på och så tog vi med oss varsin kaffekopp. Där satt vi och passade tvättmaksinen på golvet i källaren. Nu vet vi hur den funkar, så nästa gång behöver vi nog inte sitta i källaren och passa eländet :)

På kvällen var alla Girlsen hembjudna till Fian på kaffe och kladdkaka. Tack mina fina tjejer för en trevlig dag och kväll!!!!

1 kommentar:

Fia sa...

Satt ni och vaktade tvättmaskinen? Vad har ni tänkt göra om ni upptäckte nåt fel med maskinen då???? Hahah knäppisar!