fredag 25 september 2009

Helg igen.

Idag började vi dagen med ett bad till Alva. Sedan har hon lekt i sitt babygym medan jag har plockat och städat lite här hemma. Nu sover hon till CD-skivan jag fick av mamma, "Kärlekssånger till ett barn".

Idag måste jag hålla mig hemma för ett paket ska levereras och så ska det komma en och hämta vårt gamla köksbord som vi har på annons på Blocket.
Vid 15-tiden ska jag hämta Peter som är i stua med sina gruppledare och har möte, grillar och fiskar. Därefter bär det av till Maxi för att inhandla det sista till dopet.

Ikväll blir det nog bara lugnt. Vi har en fläskfilé som ligger i kylen och väntar på oss. Kan tänkas att vi tänder ljusen i kakelugnen, ser en film, äter gott vid vårt nya matsalsbord och fredagsmyser lite med vår lilla familj.

Jag gillar fredagar bäst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar oxså fred framförallt naär man har ledig helg ha det bra med dopet i helgen kram Leniz