tisdag 29 september 2009

Gammelmormor Anna, Margareta kom på besök, Abbe saknar vi, men han finns i våra tankar!

Morfar-Abbe och Alva.

I lördags fick Alva träffa sin gammelmormor för första gången, min mormor.
Mormor har fått massor av kort på Alva, men har aldrig träffat henne innan. Det var jätteroligt att hon kom ner till Kalmar till Alvas dop. Jag önskar så att min älskade morfar hade fått träffa henne också, men det fick han aldrig göra. Däremot så hann han få beskedet om att vi väntade henne och då grät morfar av glädje. Jag är så glad att jag har min underbara mormor kvar i livet och jag är så glad att hon kom, men morfar fattas mig varje gång jag träffar henne.
Det gör ont!

Alva med sin morfar.

Alva och kusin-Melina.

Gammelmormor Greta och Alva.

Gammelmormor med sina barnbarnsbarn Melina och Alva.

Jag och min älskade lilla mormor.

Tack för att du kom!!!!!

Inga kommentarer: