söndag 4 oktober 2009

Fredag, lördag.



I fredags kom faster Fia till mig och Alva och hälsade på. Söta Caroline kom också förbi med en jättefin inflyttningsblomma och så fikade vi på muffins och kaffe/te.
På kvällen var vi hembjudna till Robin och Johanna på tacos och Idol. Alva var lite gnällig men kom till ro i min famn och sov så gott hela kvällen sedan. Vi hade en trevlig kväll som vanligt med god mat och massa skratt.

Igår var vi bjudna på dop. Lilla Belle skulle döpas och jag hade blivit tillfrågad om att sjunga. Självklart ställer jag upp!!! Det är bara kul. Jag sjöng "Hallelujah" och kände mig riktigt nöjd med min sång. Kul, för det är så lätt att man blir självkritisk. Efter dopet blev det exotisk planka och kaffe och tårta.
På kvällen var vi hembjudna till Virva och Tage på spontanmiddag med La'Familia. Virva och Tage bjöd på en supersmaskig trerättersmiddag och så tittade killarna på fotbollen. Alva var med dem och hejade såklart också med att snutta på sin FF-napp :)

1 kommentar:

sara sa...

Du var super duktig vännen o STORT tack återigen. Det var mkt uppskattat av många tack vare din fina sång!!! POK