söndag 6 september 2009

Alva 2 månader!

Idag fyller Alva 2 månader!!!! Nu slutar jag att pumpa. Det finns nästan ingen mjölk kvar och hon har nu fått i sig min mjölk i 2 månader och det är bra. Nu är det helt okay att sluta pumpa säger de på BVC. De tycker att jag har varit duktig som stått ut så länge.
Ett moment mindre i min vardag. Skönt!
Jo, jag tycker faktiskt det. Det hade varit annorlunda om hon hade tagit bröstet. Då hade jag kanske fortsatt att ge henne min mjölk och mjölken hade nog inte sinat heller, men nu har den gjort det och det är ingen idé att fortsätta att traggla nu. Hon vill inte amma och jag vill inte pumpa.
Tack bröstmjölken för den här tiden!!!

2 kommentarer:

johanna sa...

grattis alven redan två månader stor dam! du har varit så duktig akiz, jag får spunk av att pumpa en kväll!

fru olin sa...

åh vilken sötnos!
Och grattis i efterskott
lilla söta Alva-bus