torsdag 17 september 2009

Bajsblöjor???

Hmm, minns inte att vi pratade bajsblöjor på tjejfikat, jag måste ha missat det, inget jag heller har lust att prata om på en tjejfika, så Fia, klart du inte ska stanna hemma nästa gång!
Iallafall håller jag med Fia om att tjejträffar utan barn vore trevligt för fokuset kommer lätt på barnen när de är med, det håller jag med om!! Men ibland vill Alva vara med också :) Hon är också tjej och behöver lära sig lite om tjejsnack.
Och jag vet att ni Girls har ett och annat att lära henne.

1 kommentar:

Michelle sa...

Jag håller med alla! Tjejfika är mys, tjejfika med barn är också mys men vi kan ju ta det varannan gång :) Denna gången var dock min tanke barn, det var ju ändå jag som skrev barnfritt fik. :) Visste inte att det söta små varelserna skulle uppta allas uppmärksamhet...haha, det borde jag dock räknat ut när de är såå bedårande!! Jaja, jag tycker vi kör bebisfritt ibland för egotjejstund, det behövs!!