lördag 19 september 2009

Fredagsmys och spontanfirande.

Igår bjöd Peter mig på en liten förtidig födelsedagsmiddag. Det blev hummer till förrätt, fylld fläskfilé lindad i parmaskinka och potatisgratäng till huvudrätt och glass med körsbär i rom till efterrätt. Jag hällde också på mitt älskade strössel :)

Virva och Tage ville komma med en present till mig på kvällen (eftersom att jag gett min födelsedagslördag till Johanna i födelsedagspresent för att fira hennes 30-års dag på), så dem bjöd vi också hem till middagen.
Jag fick jättefina blommor i present och ett kuvert med bra innehåll. Tack så jättemycket!!!



Lite senare kom också Johanna, Robin och Nouvelle hit. De fick kaffe och glass. Fia och Roy var på bio och kunde tyvärr inte komma på vår lilla oplanerade spontanmiddag/fika.
Johanna, Robin och Nouvelle hade med sig ett paket med en supersöt stekpanna i och KORV till min "korvgömma" som Peter tror att jag har någonstans. Haha!! Tack, tack!!


I onsdags fyllde Johanna 30 år och då träffades vi på König över en fika och jag gav henne en liten present. Då fick jag också en förtidig födelsedagspresent av henne. Två fina lila nagellack. Hon ville fira mig på sin födelsedag eftersom att vi ska fira henne på min :) Så gulligt av henne. Mina tånaglar blev jättefina med det nya lacket på.
Tack så mycket för fina presenter!!!!

Inga kommentarer: