torsdag 22 januari 2009

Svettas in helgen!

Ikväll har jag och Mellan svettats igen. Vi tog en timmas powerwalk och pratade om livet :)
Har alltid gillat Mellan och jag är så glad att vi har blivit så goda vänner!
Jag är så glad att jag har mina tjejer och nu tycker jag att vi snart måste ses allihop igen!!!

Vad säger ni? Ska vi ta en bio nästa vecka som vi pratade om????
Kanske en afterwork först och sedan bio.

Nu ska jag sova med ett stort leende på läpparna, imorgon efter jobbet är det ledig helg!!!!!!!!!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

kanske skulle hänga med på en riktigt svettig powerwalk? det kanske sätter fart på myran

Anonym sa...

det vore najs.. ja kan. dock inte lördag. kramen

Anonym sa...

sara,tänkte mest nån dag i veckan. helgerna e alltid så uppbokade av alla!hur jobbar du i veckan?

ja eva, häng med ska du se att det sätter fart på rackarnsmyran

Mella sa...

Och jag gillar dig också :)

Tycker absolut vi ska ta en tjejkväll i veckan. Då får jag en ursäkt att gå lite tidigare från jobbet också. Vilken kväll passar er andra bäst?

Puss