fredag 23 januari 2009

Akiz spekulerar!

Varför har inte fru Olin bloggat på heeeela dagen? Och vad vill hennes man då han ringer mig när jag jobbar och inte kan svara?
Är det kanske så att hon är på väg till BB????
Jag sa till henne igår att jag kände på mig att hennes bebis skulle komma inatt.
Jag sa att jag är en häxa och ofta känner på mig att saker och ting ska hända :)
Jag drömde om Annika en natt att hon födde, och på dagen fick jag reda på att hon blivit mamma!!! Jag kan komma att tänka på folk som jag inte sett på länge och poff så kommer de in dagen efter på jobbet som gubben i lådan. Varför tänkte jag på dem just då, och varför kom de just då????
Är det inte konstigt så säg?!

Fru Olin kallade mig igår kväll för en dålig häxa och jag sa att hon minsann inte ska ropa hej ännu. Natten hade inte ens börjat.
Så fru Olin!, är det så att du nu ligger på BB och trycker ut din lilla bebis så vill jag ha en ursäkt.
Jag är ingen dålig häxa!!! Kanske bara lite missberäknande i timmar ;)
Kraaaaam!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

förlåt, fröken Häxa...
du var en rätt bra häxa ändå..