måndag 26 januari 2009

Städa, städa...och INTE laga mat!

Idag har jag och Junior städat. Saticken vad jobbigt allt är nu när Junior ligger där inne i magen och trängs!
Pappa-chefen jobbar och syns inte längre till i hemmet, han bara jobbar och jobbar!!!
Men jag och Junior vi har minsann städat hela lägenheten från topp till tå!!
Jo, då, Junior var med "han" med, för han bubblade till två gånger under städningen. Jag tror att han tyckte att jag fuskade lite, så jag torkade lite extra noga då :)

Ikväll ska jag och Mellan ut och och powerwalka igen, eller som vi kanske ska kalla det nu mer:
"Gå på raska takten", som min knäppa, söta pappa brukar säga, hihihi!

Hade behövt få i mig lite mat nu, men jag måste vila en stund nu efter 3 timmars städning.
Om bara Pappa-chefen ville komma hem snart och laga lite mat åt oss, så skulle allt bli mycket bättre. Kanske jag skulle försöka mig på något klurigt i köket till middag........
Ska bara vila lite först.........
Kanske somnar jag......... och då kanske Pappa-chefen hinner att komma hem......
Och då kan ju han laga maten istället, så slipper jag........
Jo, jösses, jag känner mig nog lite sömnig nu iallafall....
*Flin*

1 kommentar:

Anonym sa...

haha va söt du är! mysigt med lite sällskap i städningen det är ju så mysigt med blubben.