torsdag 29 januari 2009

Nu kan ni leverera sjukpresenterna....

...För nu är prinsessan sjuk. Jag är dunderförkyld och ligger i soffan med min björnfilt och surfar omkring på Lillebror.
Två panodil och lite nässpray och jag mår lite bättre, men har nog haft feber i eftermiddag.
Jag har frusit som en nakenhund i Antarktis och alla som varit hemma hos oss vet ju hur varmt det faktiskt är här hemma, så jo, feber har jag nog haft ändå!!

Peter kom hem vid halv fem idag, inte en minuts övertid idag, duktig pappa-chef!
Jag välkomnade honom med ett pipigt;
-Jag är hungrig!!!!
Och otroligt snäll och underbar som han är gjorde han stekta potatis, köttbullar och stekt ägg till mig.
Efter maten pep jag om glass, och gissa vart min underbara "man" är nu???.....
Jo, i affären och köper glass!!!

Sådär ja, nu är det bara sjukpresenterna som saknas.... HOHO!!??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig! Till och med jag har fått en sjukpresent! HA HA!
Grattis till att det inte bara var met i magen! Kram

Anonym sa...

åh, hej hej..hoppas det är bra med dig... hörde att du var inne i veckan... jag missade dig :(
Visst läker det fortare med sjukpresenter :)
hihi...

nä, det var inte bara julmat i magen tack och lov :)
kram