söndag 4 januari 2009

Milfarna och Milton.

Idag har ju vi varit och fikat på 4-kök med milfarna och äntligen fick vi träffa lilla Milton.
Såååå söt att man nästan vill börja krysta redan nu!
Johanna tänkte behålla honom, men det gick inte mamma Annika med på :) men vi fick låna honom!

Mamma och son.

Åhhhh, vill ha!!!!!

Vi fikade och tog den obligatoriska glassen.
Det var en trevlig fikastund, och det var roligt att Johanna hann med att komma förbi en stund också.
Efter fikat gick jag och Nettan på HM. Hon handlade en liten björnoverall till bebisen i hennes mage, den kommer ju bestämt om ca en månad, då blir jag moster igen!!!!
Sedan gick jag till Stadium och köpte ett par vita öronmuffar. Jag gillar dem!
Nu har jag ett par svarta, ett par rosa och ett par vita, och Mr Toan tycker att jag är en tönt :)

Inga kommentarer: