söndag 4 januari 2009

Autograf någon????

Ja, så var de framme igen, Barometern, med kameran och skulle fota och intervjua mig!
Jag kommer snart bli kändis på heltid ;)
Den här gången handlade det om semlor.

(Klicka på bilden för att få den större)

Semlorna tog slut redan klockan 12.30 igår, för många kom in och sa att de sett mig i tidningen och det blev ju lite som gratisreklam för oss.

Igår kväll var vi hemma hos Nettan och Mr Toan på middag. Vi åt potatis-och kasslergratäng med fetaostsallad och vitlöksbröd. Nettan gör den godaste potatis-och kasslergratängen jag vet!!!
Vi spelade Buzz och jag kom sist och näst sist i en annan omgång, men jag ledde stort till en början i en omgång.

Idag är det fika på stan med Milfarna, Annica kommer med lilla Milton som ploppade ut i måndags!!!!!
Det ska bli trevligt att ses igen, och det ska bli roligt att få se lilla Milton!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hälsa alla milfarna frn mig och gratta lilla milton tilll världen. ska ju på kalas så jag hinner inte komma idag =( puss

Anonym sa...

joho, det hann du visst..hihi