söndag 18 januari 2009

Lördag, söndag.

Igår var vi på kalas hos min söta syster som fyllde år.
Hon bjöd på världens godaste fläskfilégryta serverat med ris och sallad. Mums, den maten slog allt jag ätit! Himla gott!!! Upp med receptet gumman!!!!

Vi fick kaffe och kladdkaka till efterrätt och hade en sån där alldeles skön och lugn kväll tillsammans.
Vid 23-tiden åkte vi hem.
Tack för ett trevligt kalas!!!!

Idag tänker jag nog inte göra någonting alls, förutom att ta en powerwalkrunda hoppas jag!!!
Jag sov länge idag, det kändes som att jag behövde det. Men jag gillar det inte, dagen försvinner och allt blir segt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu finns receptet på min blogg. Tack för igår gumman och för de fina paketen!! Jag blev jätteglad!!!

Anonym sa...

Tur att Mr Toan kan laga mat :-)