söndag 18 januari 2009

Powerwalk!

Nu har jag just kommit hem från min och Mellans powerwalk på en timma.
Jösses vad fort vi gick idag, jag var helt blöt av svett då jag kom hem.
Duktiga vi är!!!
Imorgon är det dax igen, häng med vettja! Vid 19-tiden!

Annars har jag inte gjort helt mycket idag. Jag har mest legat på soffan och latat mig, kollat på prison break (åhhh vad bra det är!!!) och så har vi ätit spagetti och köttfärssås med italiensk tomatpuré i. Mums!
Efter maten var jag så trött efter att inte ha gjort ett endaste dugg på hela dagen, så jag var tvungen att dricka kaffe för att ens stå ut med mig själv.
Det hjälpte! Jag blev poff pigg igen och precis då bestämde Mellan och jag att vi skulle powerwalka, och det gick undan!!!

Nu blir det mer slappa i soffan!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag hänger med ikväll! Skulle ha blivit simhallen men dom röda härliga dagarna infann sig så jävla lägligt...hörs senare! puss

Anonym sa...

Röd dag och här sitter jag och jobbar =(